Mūsų leidimų naudoti slapukus tvarkyklė laikinai neveikia. Dėl šios priežasties dalis funkcijų neveikia.
JIS VISIŠKAI ELEKTRINIS. IR JIS JAU ČIA.
Pasitikite naujausios kartos MINI – čia legendinį gokarto pojūtį papildo akimirksniu išvystomas elektrinis sukimo momentas. Tai viskas, dėl ko taip mėgstate MINI. Mūsų visiškai elektrinių automobilių asortimentas buvo kuriamas tam, kad kiekviena jūsų kelionė taptų nepamirštama, nesvarbu, ar skriesite miestų gatvėmis, ar leisitės į ilgesnę nuotykių kupiną kelionę. Atraskite elektrinio vairavimo paprastumą: sklandaus įkrovimo sprendimai, efektyvus ir džiuginantis vairavimas ir 100 % MINI filosofiją atitinkantis gyvenimo būdas.
Elektromobilių privalumai.
VISADA TIK PIRMYN.
ITIN PAPRASTAS ĮKROVIMAS.
MAŽOS EKSPLOATAVIMO IŠLAIDOS.
NAUJAS GOKARTO VAIRAVIMO POJŪTIS.
NAUJOJI VISIŠKAI ELEKTRINĖ MINI ŠEIMA.
MINI MARŠRUTO PLANUOKLIS: KELIONĖMS BE JOKIŲ RŪPESČIŲ.
MINI PROGRAMĖLĖ: JŪSŲ IŠMANUSIS ELEKTRINIS KOMPANJONAS.
DAŽNAI MŪSŲ KLAUSIATE.
Temperatūra yra pagrindinis išorinis veiksnys, turintis neigiamos įtakos baterijos veikimui ir našumui. Jūs neabejotinai turėjote tai pastebėti naudodamiesi savo mobiliuoju telefonu, kurio baterijos charakteristikos gerokai suprastėja esant labai žemai aplinkos temperatūrai. Tą patį galima pasakyti ir apie jūsų automobilio bateriją. Vis dėlto, optimizavus naudojimo būdus, neigiamą temperatūros poveikį galima sumažinti iki minimumo. Beje, ar žinojote, kad baterijos talpa leidžia apytiksliai įvertinti atstumą, kurį galite nuvažiuoti? Neskaitant aplinkos temperatūros, nuvažiuojamam atstumui įtakos turi ir jūsų vairavimo stilius, taip pat tokie energiją eikvojantys šaltiniai kaip oro kondicionavimo funkcijos naudojimas, priekabos apkrova, bagažas ir pan.
Prireikus įkrauti automobilį kelionės metu, jūsų elektrinis MINi bus iš anksto tam paruoštas, kai tik savo kelionės tikslu pasirinksite nuolatinės srovės įkrovimo stotelę. Tai reiškia, kad atvykus į pasirinktą įkrovimo stotelę, aukštos įtampos baterija bus optimalios darbinės temperatūros. Tai pagerins įkrovimo charakteristikas ir sutrumpins įkrovai reikalingą laiką.
Nacionalinio elektros energijos tinklo pajėgumai nėra tokia didelė problema, kaip daugelis mano. Kol kas elektromobilių patekimas į ES rinką yra puikiai prognozuojamas, be to,lygiagrečiai ir nuolatos yra vystomas ir elektros energijos tinklas. Taigi, kol kas nėra būtinybės ieškoti naujų elektros energijos gamybos pajėgumų didinimo galimybių ateityje. Komunalinių paslaugų bendrovės taip pat turėjo pakankamai laiko tam pasiruošti iš anksto. Vis dėlto, konkreti situacija priklauso nuo atitinkamos šalies. Pavyzdžiui, Šiaurės Europos šalyse, kur elektros tinklų ir elektrinio šildymo infrastruktūra yra plačiai išvystyta, įgyvendinti elektros tinklų plėtrą yra daug paprasčiau. Kitose Europos šalyse tokią plėtrą šiek tiek apsunkina vienfazės energijos sistemos ir ne tokia moderni infrastruktūra, tačiau ši situacija yra sparčiai sprendžiama. Ją palengvina dar ir tai, kad elektriniai automobiliai gali itin paprastai prisitaikyti prie esamos energetinės sistemos. Patys elektromobiliai yra tarsi elektros energijos šaltiniai ant ratų, todėl jie nekelia grėsmės elektros tinklų stabilumui ir pajėgumui – juose sukauptą energiją galima panaudoti vėliau. Per artimiausius kelerius metus turėsime bendrą elektromobilių įkrovimo vietų tinklą, kuris bus naudojamas ir kaip sukauptos energijos rezervas.
Lyginant su vidaus degimo variklius turinčiomis varos sistemomis, elektrinės varos sistemos turi daug mažiau judamųjų dalių, o tai reiškia, kad išlaidos elektromobilių priežiūrai gali būti mažesnės, be to, yra pastebima tendencija, kad, lyginant su vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais, serviso paslaugos yra pigesnės. Be minėtų mažesnių serviso paslaugų įkainių, ilgainiui galite sutaupyti ir rinkdamiesi įkrovimą namuose. Taip savo išlaidas sumažinsite dar labiau. Vis dėlto, nors, lyginant su vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais, tam tikrais aspektais elektrinius automobilius išlaikyti yra akivaizdžiai pigiau, tokios įprastos automobilių detalės kaip padangos ir stabdžių trinkelės kainuoja maždaug tiek pat.