Mini logo

Senoji naršyklė.

Su nauja naršykle naudokitės internetu saugiau ir greičiau. Optimizavome MINI taip, kad jis atitiktų ateities rinkos reikalavimus. Daugiau browser-update.org 

Patarimas: Naršydami internete per išmanųjį telefoną galėsite būti tikri, kad visuomet naudojama tik pati naujausia programinė įranga.

Atnaujinti naršyklę.
Užsisakyti bandomąjį važiavimą

DILEMA

1957 metais, pokario Anglijoje Sueco krizės metu degalų kainos sparčiai augo ir daugelis pradėjo svarstyti, ar prasminga kurti didelius, degalus ryjančius automobilius.

AUTOMOBILIS VISIEMS

Įmonės direktorius, seras  Leonard Lord, geriausio Britanijos automobilių gamintojo „Morris“ inžinieriui Alec Issigonis iškėlė užduotį: sukurti ir pagaminti mažą, ekonomišką, keturis suaugusius žmones galintį vežti automobilį, kuris būtų prieinamas kiekvienam. Iššūkis sudėti tiek daug funkcijų į mažą modelį įkvėpė kelioms istorinėms inovacijoms.

NAUJAI IŠRADO RATĄ

Siekdamas padidinti salono erdvę, Issigonis sukūrė dvi inovacijas – perkėlė ratus arčiau kampų ir pasuko variklį šonu, kad automobilis taptų stabilesnis staigiame posūkyje. Kai 1959 m. pasirodė pirmasis MINI, visuomenė buvo nustebusi.

MIESTO MADA

Gana greitai žmonės pradėjo pripažinti, kad MINI nėra vien tik automobilis. Unikalus klasikinio britiško stiliaus, nebrangus, nedidelis, smagumo ir vikrumo derinys tapo nepriklausomybės ir spontaniškumo simboliu septintojo dešimtmečio jaunimo kultūroje.

KULTŪRINIS FENOMENAS

Vienas iš ryškiausių klasikinio MINI populiarumo elementų buvo tai, kaip jo užkrečianti dvasia peržengia tradicinius klasių barjerus. Nuo hipsterių ir šiuolaikinio jaunimo iki ūkininkų, nuo roko žvaigždžių ir aukštuomenės iki lenktynininkų. Visi galėjo naudotis MINI efektyvumu, smagumu ir laisve.

VIRPULĮ KELIANTIS VAŽIAVIMAS

Greitai tapo akivaizdu, kad Issigonis, bandydamas padidinti saloną, sukūrė daug inovatyvių išdėstymo variantų, kurie padėjo MINI paversti ypatingu automobiliu. Arčiau kampų esantys ratai bylojo apie plačią kartingo tipo išvaizdą ir tikslų valdymą. Tuo tarpu šonu pasuktas variklis nukreipė svorį į priekines padangas, padėdamas užtikrinti puikią pusiausvyrą ir sukibimą.

LENKTYNININKO GIMIMAS

1961 m. mažas keleivinis automobilis pateko į britų lenktynių legendos John Cooper rankas. Galingesnis variklis, rimtesni stabdžiai, keli patobulinimai ir štai – ralio demonas „Classic Mini Cooper 997“.

ĮVEIKĖ GIGANTUS

Vikrusis CLASSIC MINI pradėjo lenkti didesnius, galingesnius, bet griozdiškus to meto sedanus. Laimėtojų pakyla tapo įprasta ir reguliari – MINI dažnai laimėdavo tarptautines lenktynes, įskaitaint ir trejas prestižiniame Monte Karlo ralyje 1964 – 1967 m.

ASMENYBĖ

MINI tapo geriausiu bičiuliu, kuris visada pasiruošęs spontaniškiems nuotykiams.

DARBINIS ARKLYS

1969 m. pasaulyje parduota daugiau nei du milijonai MINI. Buvo pristatytos neįtikėtinai tvirtos pikapo ir universalo versijos. Vairuotojai žinojo, kad gali pasikliauti MINI ir lenktynėse, ir kasdienybėje.

AMŽIAUS AUTOMOBILIS EUROPOJE

1999 m. daugiau nei penki milijonai „Classic Mini“ surado namus visame pasaulyje, o tarptautinė 130 automobilizmo žurnalistų grupė išrinko MINI „Europos amžiaus automobiliu.”

EVOLIUCIJA

1999 m. spalio mėn. vos kelios dienos prieš tai, kai „Classic Mini“ išriedėjo iš gamybos linijos, Paryžiaus automobilių parodoje buvo atskleista nauja MINI koncepcija. Išskirtinis dizainas ir individualumas buvo atpažįstami iškart. Tačiau akivaizdu, kad naujasis modelis taip pat gavo ir sveiką automobilinių steroidų dozę.

DAUGIAU NEI VIEN TIK AUTOMOBILIS

2003 m. MINI laimėjo Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą – tiek visuomenė, tiek automobilių entuziastai negalėjo atsispirti naujajam MINI. Keliantis šypsenas ir smalsumą kur bevažiuotų – vairuotojai greitai pamatė, koks smagus gali būti MINI. Su individualiai jūsų poreikiams pritaikytu MINI sutiksite ir daugiau MINI mylėtojų ir bendraminčių savo šalyje.

KAIP VISADA NUSITEIKĘS KOVINGAI

Kaip ir pagarsėję jo pirmtakai, visi naujieji MINI modeliai turi tą patį puikių savybių DNR. Pasibalnojusios modernias technologijas ir aistringai atsidavusios lenktynėms MINI automobilių sporto komandos vėl veržliai grįžta į trasą (arba, Pasaulio ralio čempionato ar Dakaro iššūkio atveju – į purvynus ir dykumas).

MINI KIEKVIENAM

Nuo naujojo MINI prekybos pradžios 2002 m., apetitas MINI automobiliams išaugo kartu su MINI gamybos linijomis. Didėjančioje šeimoje atsirado ALL4 visų varomų ratų sistema, trys modeliai su daugiau sėdimų vietų, energingi dviviečiai, kabrioletas – visa tai nauja modernių technologijų ir aukštos klasės interjerų era.

ATEINANTYS 50 METŲ

Pasaulyje atgimė MINI fenomenas. Tai įrodymas, kad puiki degalų ekonomija, beribės pritaikymo individualiems poreikiams galimybės, neįtikėtinai tikslus valdymas ir neginčijamai šelmiškas charakteris yra iš tiesų amžinos vertybės. Neseniai pristatėme erdvų ir modernų „Mini Clubman“ bei galingą „John Cooper Works“, taip parodydami, kad vis dar turime kuo nustebinti.